Move For Better Future

28-March-2013(Friday):::>> Welcome to my Blog : BuDark PeRanTau - Move For Better Future

Ada masalah kewangan?? Jangan risau..klik disini dan jana pendapatan anda sendiri..jangan risau ini bukan sekadar iklan..klik dan daftar sekarang..!

Saturday, October 1, 2011

New Task

Assalamualaikum... :)
dah lama x update blog ni..agak sibuk kebelakangan ni..(alasan yang sama)
okeh..memandangkan hari ni ada kesempatan tuk update blog ni..
meh nak citer sikit..hehe..hari ni 01 Oktober 2011..
sudah masuk hari ke 25 aku keje..
boleh dikatakan setiap hari aku kena keluar..
keje outside..agak penat..tapi seronok..
sebabnya..kalau xkeje kat luar..duduk je kat opis 2..
banyak cabarannya...faham2 sendiri laa..kalau da xada keje..
nak tidor jer laa..hehe..dalam kesejukkan plak tu..
hee...tapi alhamdulillah..setakat ni aku xpernah tidor time keja ok.!!:)
new task yang baru2 ni aku dapat..kena buat maintainence dekat IPD Bachok..
pagi tu boss aku dapat call pergi respone untuk solve problem network dekat sana..
agak teruja jugak..sebab first-time dapat jejak masuk dalam IPD.. :)
dipendekkan cerita..dapat laporan suruh check SISCO..tapi benda lain yang rosak..
so..aku just reconfigure balik jer network setting kat IPD tu..
aku pun agak pelik camne setting tu boleh berubah..
hehe..pape pun xkisah lah..sebab boleh claim..haha..
banyak jugak sistem yang pihak berkuasa kat negara kita guna..heee...
yang tu rahsia..tak leh citer kat umum..hehe..aku jer yang tahu..wekk..
so..pengalaman ni agak seronok sebenarnya.. :)
so siapa2 yang nak join..cari laa keja yang banyak travel.. :)

info lain yang aku nak share kat sini..
hari ni jugak laa..parent angkat aku akan bertolak ker Makkah..
untuk menunaikan ibadat Haji..kawan2 doakan keselamatan mereka semua..
muga2 Allah kurnaikan Haji yang tertinggi kepada mereka berdua..
disebabkan semalam aku xsempat nak g jumpa mereka..
pagi tadi..lepas solat subuh..terus aku gerak ke rumah parent angkat tu..
haha..sebab Mek & Ayah nak turun dari rumah jam 9am..
kalau pergi lewat nanti xsempat nak jumpa diorang..
lagipun hari ni aku kerja..hee..
dah laa..penat laa pulak taip panjang2 ni..
lain kali aku update lagi yer.. :)
salam sejahtera semua yer..